Potrebujete nekaj dodatne pomoči v pisarni in iščete izkušeno osebo za pisarniško pomoč ali asistenco? V Mariboru z okolico je za vas prava izbira Barbara Lazar s.p., ki se na administrativna dela odlično spozna.
Sem izkušena in dobro usposobljena za različna administrativna dela, katera opravlja z veliko mero natančnosti in seveda veselja. Zavedam se, da je delo z dokumenti, obrazci, papirji, računi in ostalo papirologijo lahko izredno zahtevno, obsežno in monotono, zato sama poskrbim, da vam delo olajšam in popestrim s pisarniško pomočjo in asistenco, ki jo v Mariboru in okolici nudim različnim podjetjem in podjetnikom.
Poleg izkušenj in znanja me za pisarniško asistenco odlikujejo mnoge lastnosti, zaradi katerih sem nepogrešljiv del vsake administrativne pisarne.
Zakaj sem prava izbira, ko potrebujete pisarniško pomoč v Mariboru z okolico?
Svoje delo jemljem resno, sem pri opravljanju dela odgovorna in uvidevna ter profesionalna, svojim poslovnim partnerjem pa vselej zagotavljam transparentnost in zanesljivost. Z mano bodo vaše poslovne skrivnosti in poslovni načrti ter programi popolnoma varni.
Pisarniško pomoč z veseljem opravljam, svoje znanje in spretnosti pa nenehno posodabljam in nadgrajujem, da ostajam v koraku s spremembami in da lahko svoj način dela ustrezno prilagodim glede na potrebe in zahteve poslovnega partnerja.
V kolikor imate dodatna vprašanja, ali bi se želeli dogovoriti za pisarniško pomoč ali pisarniško asistenco, sem v Mariboru z okolico na voljo preko navedenih kontaktnih podatkov. Veselim se skupnega dela!