Za novodobne kupce ni dovolj dobra reklama od ust do ust, nujno je, da se oglašujete tudi na spletu!
Čeprav reklama od ust do ust ostaja pomemben dejavnik pri nakupnem odločanju, pa še zdaleč ni več edini oziroma se korenito spreminja. Vaši obstoječi kupci vas še vedno priporočajo novim potencialnim strankam, a proces, v katerem se ti odločijo za vas, se je po zaslugi interneta precej spremenil. Zato je nujno, da prilagodite svoje oglaševanje oziroma prodajo in upoštevate nove nakupne navade modernih kupcev, ki želijo biti dobro informirani.
Reklama od ust do ust se je preselila med spletne komentarje in ocene
Redko kdo se še odloči zaupati prvemu priporočilu, ki ga sliši od sorodnika ali prijatelja. Ljudje danes namreč iščejo obsežnejše podatke in se odločajo na podlagi lastne raziskave. To pa je najhitreje in najlažje opraviti na spletu. Pred vsako nakupno odločitvijo, ne glede na to, kje so slišali za izdelek ali storitev, o njej poizvedujejo, primerjajo mnenja ter ocene drugih kupcev.
Kar 85 % potrošnikov pravi, da imajo enako visoko zaupanje v spletne komentarje in ocene, kot če bi jim izdelek priporočil nekdo iz družine ali prijatelj.
Ni dvoma, da dobra spletna prisotnost ljudi prepriča v končno odločitev za nakup, a kako jo zgraditi? Začnite na portalu Moja dejavnost!
Za storitve v lokalnem okolju bodo ljudje največkrat pobrskali po brskalniku Google, poslovnih portalih in na socialnih omrežjih, zato je pomembno, da ste tam tudi prisotni.
Pri tem vam najbolj učinkovito pomaga registracija na spletnem poslovnem imeniku Moja dejavnost. Ta vam ne zagotavlja le, da vas najdejo potrošniki iz lokalnega okolja, pač pa dodatno omogoča tudi podroben opis vašega podjetja, izdelka in storitve, kjer lahko kupcu na enem mestu podate vse najpomembnejše informacije, ki ga zanimajo. Če se želi še podrobneje informirati, so na voljo vaši kontaktni podatki in povezava do spletne strani ali profila na Facebooku, Instagramu ...
Seveda lahko obiskovalci portala Moja dejavnost podjetja in njihove izdelke in komentarje tudi ocenijo ali oddajo povpraševanje.
Tako na enem mestu dobite vse, kar bi sicer morali zgraditi na različnih spletnih platformah.
Vi se osredotočite na zagotavljanje kakovosti storitev, kakovostno prisotnost na spletu pa prepustite strokovnjakom, ki bodo za vas z registracijo na portalu Moja dejavnost uredili kompletno predstavitev, ki bo optimalno dopolnila reklamo od ust do ust, ki jo že gradijo vaši stalni kupci.