Novo leto je za nami, a prihajajo februarski prazniki, na račun katerih lahko povečate svoj promet!
Novo leto je za nami in že so tu novi prazniki, katere lahko vključite v svojo marketinško strategijo.
Letošnji februar se pripravite na Prešernov dan – slovenski kulturni praznik (8. februar), ki je dela prost dan, ter valentinovo, ki ga praznujemo 14. 2.
Oba dneva vam lahko ob minimalni investiciji v oglaševanje prineseta veliko novih strank, še posebej pa, če se ukvarjate s turistično, gostinsko, ali cvetličarsko dejavnostjo, če ponujate nastanitve, ali prodajate najrazličnejše izdelke in storitve, ki jih je primerno podariti boljši polovici. Teh pa je seveda toliko, kolikor je valentinovih obdarovancev.
Ker bo 8. februar del podaljšanega vikenda, lahko računate na povečano povpraševanje, če ponujate nastanitve in razne turistične storitve, kot so wellness oddihi, izleti in podobno.
Ob vpisu vam zagotovimo pripravo vsebine, ki vključuje besedilo in slike vaše dejavnosti, storitve oziroma podjetja ter vpis na Google zemljevid, če podjetja še niste sami dodali. Poleg tega lahko neposredno odgovarjate na povpraševanja, ki jih prejmete na portalu.