Družbena omrežja: ugoden in dostopen oglaševalski kanal za promoviranje vaše dejavnosti
Družbena omrežja za podjetja predstavljajo neprecenljiv dodatni komunikacijski kanal, s katerim lahko dosežete svojo ciljno skupino. So edinstven promocijski pripomoček, ki omogoča praktično brezplačno trženje in so zato primerna za majhna, na novoustanovljena in vsa ostala podjetja, ne glede na proračun namenjen oglaševanju.
Med najbolj priljubljenimi družbenimi omrežji so:
-
LinkedIn
-
Facebook
-
Instagram
-
Twitter
-
Google+
-
YouTube
Bolje, kot da na vsaki platformi upravljate s profilom, je razmisliti, kje biti prisotni, da boste najbolj vidni. Ene in univerzalne formule ali pravila ni, saj vsako podjetje, storitev, izdelek zahtevajo svoj pristop.
Najprej si odgovorite na ta vprašanja:
-
Kakšen je vaš namen oziroma cilj, ki ga s prisotnostjo na družbenih omrežjih želite doseči?
-
Katero storitev oziroma izdelek predstavljate?
-
Koliko časa ste pripravljeni nameniti oglaševanju na izbranih družbenih omrežjih?
Prvič, le s spremljanjem določenih kazalcev bo prisotnost uspešna ali pa ne, zato je pomembno da svoje cilje jasno definirate. Je to grajenje blagovne znamke, večja obiskanost vaše spletne strani, boljša prodaja, hitrejša in izdatnejša komunikacija s strankami…?
Drugič. Aktualna predstavitev je ključna, a kot že rečeno, ni enotnega pravila, ker se izdelki in storitve med sabo močno razlikujejo. Instagram, Flick ali Pinterest, katerih primarni medij je fotografija, so na primer primerni za promocijo dejavnosti na področju umetnosti, oblikovanja, ročnih spretnosti in podobno. Svoje delo lahko s fotografijami uspešno in redno prikazujete, ne le če ste fotograf, tudi arhitekti, frizerji, šivilje, oblikovalci, različni prodajalci in drugi.
Dejstvo pa je, da boste originalne in aktualne slikovne vsebine težje predstavili, če ponujate administrativne, pravne, ali podobne storitve. Takrat je bolje, da izberete družbeno omrežje, na katerem objavljate zanimive zapise in novice na to temo. Ste že slišali za Facebook Business Manager, ki omogoča organizirano oglaševanje, uporabniški račun pa združuje več spletnih strani in upravlja več uporabnikov?
In končno, bolje je, da ste aktivni na eni ali dveh platformah, kakor neaktivni na vseh. Sicer nam aplikacije omogočajo pripravo vsebin vnaprej, vendar pa ne pozabite, da je potrebno aktivno sodelovati in spremljati komentarje, zasebna sporočila in nanje tudi odgovarjati, tako kot odgovarjate na telefonske klice.
Bodite vidni na spletu!
Družbena omrežja so odlična priložnost, da povečate obisk na svoji spletni strani, če te še nimate, pa so na voljo portali, ki za vas in vašo dejavnost pripravijo kratko predstavitev oziroma oglas, ki je viden takoj, ko za svojo dejavnostjo pobrskate po spletu. Pri tem se lahko s podjetjem, ki za vas to storitev opravlja, dogovorite o vseh podrobnostih. Izpostavite vaše posebnosti in malenkosti, ki vas delajo boljše od drugih!
Tudi za vse tiste z aktivnimi spletnimi stranmi in družbenimi profili, je portal mesto, ki omogoča povečan obisk na ostalih komunikacijskih kanalih, povečan obisk pa pomeni večjo uspešnost in boljši stik z ostalimi ponudniki storitev in vašimi potrošniki. Oglasno sporočilo na portalu je možno kadar koli spremeniti in dopolniti, kar pomeni, da je portal, kakor družbena omrežja, resnično učinkovito sredstvo iskanja svojih bodočih poslovnih partnerjev in strank.
Nujno je, da izberete portal, ki je med spletnimi uporabniki že uveljavljen, ga poznajo in znajo uporabljati. Vsebina oglasa je seveda pomembna, a le če je oglas objavljen na obiskani in prepoznavni povezavi. Na novo ustanovljeni portali namreč še nimajo toliko aktivnih uporabnikov, ki bi se nanje redno vračali in iskali za vašimi storitvami.
Objava na portalu tudi ne zahteva bogatega proračuna za oglaševanje, saj gre za vsem dostopne storitve. Vse kar morate narediti je, da si vzamete trenutek časa in se z izbranim ponudnikom storitve dogovorite o vseh podrobnostih.
Če nimate časa skrbeti za vaše aktivno in učinkovito prikazovanje na spletu, je bolje, da to zaupate izkušenemu in specializiranemu ponudniku tovrstnih storitev, ki bo namesto vas spremljal tudi aktivnost uporabnikov na vaših oglasih in vas o tem redno obveščal.
Tak portal je Moja dejavnost, ki mesečno beleži na tisoče novih obiskov, objave pa so vidne na začetni strani brskalnikov, kot je Google, kjer ponudnika ali izvajalca izbere največ spletnih uporabnikov. S preprosto registracijo lahko poskrbite, da ste med temi podjetji tudi vi.
Da bi dosegali svoje poslovne cilje je potrebno ugled podjetja nenehno nadgrajevati, tudi s prisotnostjo na spletu, ker je ta postal nepogrešljiv del našega vsakdana. Če družbenih omrežij še ne uporabljate, je čas, da začnete, saj je promocija pogoj za uspeh. Prilagodite jo novi spletni dinamiki na trgu!