Kako naj vaš posel zaživi na družbenih omrežjih
Objavljeno: 11.04.2023
Internet in družbena omrežja so prinesla revolucijo ter veliko spremembo v naših življenjih, vpliv pa je zlasti očiten v podjetjih. Kakovostno predstavljanje na družbenih omrežjih je ključnega pomena za vaše poslovanje, danes so namreč na družbenih omrežjih aktivni vsi – otroci, odrasli, moški, ženske ... VAŠE STRANKE! Vsi prav tu pozorno spremljajo vsak vaš korak, zato resnično ne smete dovoliti, da ne bi imeli dobro organiziranih društvenih omrežij.
Vizualna identiteta (barve, oblike), nastop in vsebine so samo nekateri elementi, ki so bistveni za dobro marketinško strategijo na družbenih omrežjih, zato načrt promocije izdelajte premišljeno in razmislite, kaj lahko za pristno in učinkovito predstavitev na družbenih omrežjih naredite sami, oziroma za kaj potrebujete pomoč strokovnjaka.
Aktivnost
Toliko, kot ste aktivni na socialnih omrežjih, toliko ste prisotni v življenjih vaših potencialnih strank. Z rednim objavljanjem vsebin spoznavate svoje stranke, delite podrobnosti o svojem podjetju, znamki, delu, vaša omrežja oziroma podjetje pa je bolj zanimivo, dostopno in uspešno.
Večja aktivnost v ključnih obdobjih, recimo med prazniki, med sezonskimi razprodajami, ali drugimi pomembnimi dogodki, je odraz kvalitetnega nastopa na socialnih omrežjih. Z rednimi objavami in aktivnostjo, ko so aktivni vaši potencialni kupci, pokažete, da vam ni vseeno.
Redne in načrtovane objave pomenijo, da ste resni in profesionalni pri svojem delu. Velika aktivnost namreč daje vtis, da nenehno mislite na svoje kupce in kako se oni počutijo, ne pa, da vam gre zgolj za prodajo izdelka.
V kolikor niste ažurni na svojih družbenih omrežjih boste sledilcem dali občutek, da tega dela poslovanja ne jemljete resno. Zato je pomembno, da se vprašate, kako uspešni ste na družbenih omrežjih in ali je potrebno, da vam pri tem morda pomaga strokovnjak.
Komunikacija
Ni dovolj le, da ste aktivni, vzpostaviti morate tudi ustrezno komunikacijo. Če pustite, da uporabniki predolgo čakajo na vaše sporočilo oziroma odgovor, to ni dobro.
Normalno je, da se ne morete vedno takoj odzvati, vendar je optimalno, da tako na pozitivne kakor negativne komentarje ali povpraševanja odgovorite v največ dveh dneh. Tudi, če trenutno ne morete posredovati želene informacije, pošljite vsaj sporočilo, da se boste glede zadeve še javili in ste pripravljeni pomagati.
Redno komuniciranje oziroma pogovarjanje s strankami ustvarja prijazno vzdušje na vaših družbenih omrežjih. Vaše občinstvo lahko vidi, da za podjetjem stoji človek in da ste tam za njihova vprašanja, da jim pomagate. Običajno, ko slišimo za podjetje, ne vemo kdo je za njim, z družbenimi omrežji pa ste dobili idealno priložnost, da se predstavite v najboljši luči.
Odgovarjajte na negativne komentarje
Vsakdo je zaskrbljen, ko prejme negativen komentar ali pritožbo stranke. Kadar se to zgodi javno na družbenih omrežjih, pa je običajno panika še večja. Ne skrbite. Če boste situacijo profesionalno in dobro rešili za stranko, lahko ta hitro postane vaša stalna stranka.
Pomembno je, da se odzovete pozitivno, profesionalno in daste vse od sebe, da rešite problem. Stranke bodo to zagotovo cenile. V primeru negativnega komentarja lahko komentatorju pustite tudi zasebno sporočilo in zasebno nadaljujete pogovor.
V vsakem primeru z odgovorom pustite vtis, da vas za stranko skrbi in da ste pripravljeni sprejeti in rešiti svojo napako.
Vsebina
Zelo je pomembno, da je vsebina, ki jo objavljate oziroma izpostavljate, skladna z vašim podjetjem in poslovnimi cilji. Uskladite barve, vizualne vsebine in zapise z vašo blagovno znamko. Vse naj bo v harmoniji, saj tako še dodatno utrjujete vtis visoke profesionalne ravni in predanosti svojemu poslu.
Vedno bodite kreativni in inovativni, nikakor ne kopirajte svoje konkurence. Edinstvena vsebina je vedno zanimiva in zaželena, zato izstopite iz okvirov.
Pravopis
Kakovostna vsebina je ključna, a ne brez brezhibne slovnice oziroma pravopisa. Vse, kar napišete, naj bo pravilno in razumljivo.
Ohranjati pozitivno in pristno prisotnost na družbenih omrežjih je zahtevno delo, od vas terja trud, čas, nemalokrat pa tudi denar. A pozitivne posledice so številne in dolgoročne. Poslušajte občinstvo, analizirajte statistične podatke in prilagajajte strategijo. Tako boste zagotovo spodbujali razvoj vašega podjetja.
Za konec pa ne pozabite povezav do vaših družbenih omrežij deliti tudi na spletni strani ter na vaši objavi v spletnem imeniku Moja Dejavnost. Če profila za svoje podjetje na portalu še nimate, se lahko preprosto z le nekaj kliki registrirate tukaj.
Zakaj je posebej pomembno slednje? Ker tu dosežete uporabnike, ki vas ne poznajo po imenu ali ne uporabljajo družbenih omrežij, pač pa ponudnike iščejo na spletu po njihovih storitvah in izdelkih.
Če ste na družbenih omrežjih novi oziroma ne plačujete za oglaševanje na njih, namreč obstaja velika verjetnost, da vas med prvimi zadetki na spletu z vašim profilom še ne bo. Z objavo v spletnem imeniku
Moja Dejavnost pa poskrbite prav za to in z dodatno povezavo na vaš Facebook, Instagram ipd. pridobite tudi tiste, ki sicer za iskanje uporabljajo druge platforme.