Na področju marketinga se izognite tem napakam
Katere so tiste nezavedne napake, ki jih storijo mnoga podjetja, a se jim je mogoče enostavno izogniti?
Zanemarjate raziskave trga
Pomembno je, da vedno iščete novo priložnosti. In našli jih boste, če boste poglobljeno analizirali trg. Med največjimi napakami mnogih podjetij pri pripravi oglaševalske strategije je, da ne izvedejo specifičnih raziskav trga, na katerem se želijo predstaviti. Čeprav je raziskovanje trga čas jemajoče delo vam pomaga najti ciljno skupino, kateri je vaš proizvod oziroma storitev namenjena in lažje doseči zastavljene poslovne cilje. Poleg tega pa pridobljeni in kakovostni podatki omogočajo prihranek časa in denarja, ki bi ga kasneje zahteval »krizni marketing«.
Ujeti ste v okvirje "preverjenih" marketinških strategij
Moderni potrošniki na trgu najbolj cenijo inovativne rešitve. Misliti, da z lansiranjem "preverjenih" izdelkov ne morete zgrešiti, je napačna. Čeprav na trgu že obstajajo podobni produkti, ki so med uporabniki priljubljeni, to ne pomeni da se ga ne bodo hitro naveličali. Poskrbite raje, da boste s prepoznavanjem potreb sodobnih potrošnikov razvili nov izdelek oziroma ponudili storitev, ki jo bodo potrebovali in si jo želeli ter je na takšen način še niso spoznali. Da bi pri tem nagovorili kar najširši krog potencialnih kupcev, za oglaševanje uporabljajte različne kanale, tako klasične kot nove oblike, nikoli pa ne pozabite z vsebino stopiti tudi korak iz okvirjev, ki so jih potrošniki navajeni oziroma naveličani. Pri tem vam lahko zanesljivo pomagajo podjetja specializirana za marketing, ki z različnimi pristopi in preko različnih medijev dosežejo vašo vidnost oziroma vidnost vaše storitve na spletu ter drugje.
Dolgoročno ne predvidite možnosti napak
Včasih niti najbolj inovativni izdelki ali storitve ne jamčijo, da bo izdelek doživel dolgoročni uspeh. Kljub upoštevanju vseh »pravih strategij in pravil« ni neobičajno, da podjetje ne doseže velikega števila kupcev, zato je pomembno, da se že ob vstopu v posel zavedate tudi možnosti napak in se nanje pripravite. Ne izogibajte se dolgoročnemu načrtovanju, pač pa že na začetku ustvarjanja poslovnega oziroma oglaševalskega načrta predvidite možnost napak ter jih tako lažje prepoznajte in se jim izognite.
Bojite se sprememb
Potrebe potrošnikov se nenehno spreminjajo in vi se morate spreminjati z njimi. To seveda ne pomeni, da čez noč zamenjate svoj izdelek za drugega ali uspešno storitev temeljito spremenite vsakič, ko zaznate napoved sprememb želja ali nakupnih navad strank, pač pa da jih spremljate, upoštevate ter redno implementirate v oglaševalske kampanje s katerimi poskrbite, da ostajate konkurenčni. Dejstvo je, da je lahko danes priljubljene in profiten izdelek že jutri v pozabi, zato je vlaganje v prilagajanja njegovega oglaševanja nujno.
Pri tem vam lahko pomagamo na portalu Moja dejavnost, ki je eden največjih in najbolj obiskanih portalov ponudnikov oz. izvajalcev v Sloveniji. S preprosto registracijo na portalu boste ustvarili profil svojega podjetja, kjer bodo vaše stranke lahko našle vse pomembne informacije in kontaktne podatke ter opise storitev, ki jih nudite.