Izboljšajte svoje oglaševanje na spletu
Če želite boljše oglaševalske rezultate, čim prej posodobite svojo spletno stran, oglas v spletnem imeniku ali profil na katerem od socialnih omrežij. Poskrbite za privlačne spletne vsebine tam kjer so vaši kupci in dolgoročno načrtujte kar najbolj učinkovito prisotnost.
1. Posodobite neaktualne podatke o vašem podjetju in blagovni znamki
Preverite aktualnost opisa vašega izdelka, podjetja oziroma blagovne znamke in ga ustrezno posodobite. Enako velja tudi za kontaktne podatke ter za vse vaše povezave. Če te niso aktivne jih odstranite oziroma zamenjajte. Poskrbite tudi za optimizacijo slik in kar je še bolj pomembno, za prilagojenost vsebin mobilnim napravam!
2. Planirajte vnaprej
Ko pripravljajte vsebine, nikar ne pozabite na pomembne datume, ko bodo lansirani vaši novi produkti, ko pripravljate posebno ponudbo in podobno. Za posebne akcije in ugodnosti v katerih kupci posebno radi sodelujejo so posebno primerni tudi različni prazniki in drugi posebni dnevi (velika noč, prvi april, dan Zemlje, prvi maj ...).
Vsebino tematsko prilagodite in pravočasno obvestite kupce o tem, kaj pripravljate.
3. Izboljšajte vsebine in jih promovirajte
Če mislite, da vaši sledilci na družbenih omrežjih oziroma obiskovalci spletne strani niso dovolj aktivni pod vašimi objavami, jih ne komentirajo, delijo ali všečkajo, je čas, da jih izboljšajte.
Kakovostna vsebina o izdelku ali storitvi je ključna, če želite, da se kupec odloči za vas. A še tako dobra vsebina je zaman, če je kupec ne bo našel. Zato je nujno, da jo promovirate preko različnih spletnih kanalov. Danes brez kvalitetnih in relevantnih spletnih vsebin, ki pritegnejo, ne gre. Pomembno je, da znate vsebine ponuditi takrat, ko jih kupec potrebujete in na tistih mestih, kjer jih išče.
Vlagajte v vsebine z dodano vrednostjo, ki bodo prepričale sodobne uporabnike spleta, da postanejo prav vaši kupci. Promovirajte te vsebine na različne načine, in sicer:
- Naredite promocijo na socialnih omrežjih
- Pošljite e-novice ali newsletter
- Ustvarite video
- Uporabite spletno pasico oziroma banner
- Vpišite se v obiskan poslovni imenik na spletu
4. Zagotovite si dobro pozicijo v spletnih brskalnikih z vpisom v spletni poslovni imenik
Ne glede na to, ali imate spletno stran in profile na družbenih omrežjih že urejene ali ne, je nujno, da svojo spletno prisotnost učinkovito širite. Zato se vpišite v spletni poslovni imenik, ki vam hkrati prinaša tudi boljše pozicije v spletnih brskalnikih. Portal kot je Moja dejavnost vam lahko z veliko dnevno obiskanostjo najširše možne skupine ljudi, prinese boljše prodajne rezultate.
Ker vsebinske opise vašega podjetja na portalu Moja dejavnost uredijo strokovnjaki ter jih ne opremijo le s kontakti, pač pa tudi s fotografijami, spletnimi povezavami, videom in podobno, imate več možnosti, da vas bodo tudi stranke, ki ne iščejo podjetja po imenu, pač pa glede na dejavnost ali kraj hitreje našle, zato se z nekaj preprostimi kliki registrirajte že danes.