Kategorije
Vse kategorije

Dom in vrt

5 najpomembnejših korakov do uspešnega spletnega oglaševanja

Objavljeno: 11.04.2023

Podjetja vložijo veliko časa in denarja v spremljanje in prilagajanje trendom spletnega oglaševanja, saj se algoritmi za ohranjanje dobrih pozicij na spletu nenehno spreminjajo. Pri tem pa največkrat pozabijo na najbolj očitne in preproste načine, ki bi jim pomagali doseči in prepričati večje število strank.

Najboljši način, kjer na enem mestu poskrbimo za vse najpomembnejše vidike spletnega in lokalnega oglaševanja, je vpis v poslovni imenik Moja dejavnost. Pri pripravi vaših vsebin namreč upoštevamo najnovejše trende in preverjeno učinkovite metode. Oglejte si katere in z minimalnimi stroški, brez truda in izgubljanja časa, maksimalno povečajte doseg svojih strank. 

1. Kontaktni podatki in Google zemljevid

V kolikor vaše podjetje še ni vpisano na Google zemljevid, ob vpisu v poslovni imenik Moja dejavnost za to poskrbimo mi. 

Zakaj je to pomembno?

Ker večino ljudi lokacijo podjetij oziroma storitev poiščejo s pomočjo Google brskalnika oziroma Google zemljevida, več kot polovica iskanj pa vodi tudi v povpraševanje preko telefona. 

Če ste torej spremenili naziv, naslov, telefonsko številko ali spletni naslov je nujno, da jih vedno hitro in pravilno posodobite. Na portalu Moja dejavnost za to poskrbimo mi, nikar pa ne pozabite na svojo spletno stran, profile na družbenih omrežjih, podpise v e-pošti ipd. 

2. Kvaliteta = vsebina 

Kvantiteta pred kvaliteto ne deluje več.  Nihče, ne vaši kupci ne spletni brskalniki, ne želijo videti besedil, ki so kot bi jih napisali roboti.

Kljub temu, da je dobro, da vsebino spreminjate, dodajate oziroma posodabljate, nikoli ni dovolj le, da je vsebina nova. Copy-paste, šablone in spreminjanje vrstnega reda stavkov ne bo več dovolj. Če je včasih veljajo, da v vsebino le vključite zadostno število ključnih besed, je danes pomembna tudi tematika. 

Če želite, da vas stranke najdejo, je mnogo bolj kot veliko vsebine pomembna kvalitetna vsebina. Mora biti unikatna in relevantna za vaše stranke. 

Na podlagi izbrane ključne besede jih za vas pripravimo mi, izpostavimo vaše ključne prednosti, dodamo povezave do vaše spletne strani / Facebook profila in jih objavimo v za kupce preglednem in privlačnem formatu. Kadar koli pa poskrbimo tudi za kakršne koli spremembe po vaših željah. 

3. Komentarji in ocene

Ena od najpogostejših napak spletnega oglaševanja je, da kupcev ne spodbudite h komentiranju oziroma oceni vaše storitve.

Več komentarjev in ocen kot boste dobili, bolj relevantni boste za tiste kupce, ki vas ne poznajo. Raziskave nakupnih odločitev nenehno potrjujejo, da so mnenja uporabnikov vse pomembnejši faktor pri odločitvi za vse večje število strank. 

Z vpisom v portal Moja dejavnost boste prejeli uporabniško ime in geslo, ki vam bo omogočalo, da na povpraševanja neposredno odgovarjate, poleg tega pa ste preko e-pošte vedno obveščeni tudi, če je stranka na vaših vsebinah pustila oceno in komentar. 

4. Vsebine optimizirane za iskanje preko mobilnih telefonov

Jasno je, da je iskanje preko spleta iz dneva v dan bolj priljubljeno tudi zato, ker je možno na vsakem koraku s pomočjo mobilnih telefonov in drugih pametnih mobilnih naprav. 

Googlovi algoritmi že upoštevajo, ali je spletna stran namenjena prijazni uporabi na telefonih in ta ima prednost pred vsem ostalim! 

Navigacija po spletni strani na telefonu mora biti enostavna in mora potekati intuitivno, ne pozabite pa niti na optimizacijo kakovosti slik, videov in drugih grafičnih elementov. Ker ni več dovolj, le da prilagodite spletno stran pametnim napravam, pač pa jo popolnoma oblikujete po njihovi meri, do takrat z registracijo in objavo na portalu Moja dejavnost poskrbite, da bodo tudi uporabniki mobilnih telefonov popolnoma zadovoljni. 

5. Najprej varnost 

Vpeljava GDPR-ja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov) in nedavni Facebookov škandal s prodajo podatkov je vso pozornost usmeril v zagotavljanje varnosti. Če tega področja ne boste uredili, lahko izgubite vse, saj Google preprosto ne želi tvegati. Zato nemudoma poskrbite za varnostne protokole na svojih spletnih straneh, oziroma oglašujte na spletnih mestih, kjer je za to ustrezno in transparentno poskrbljeno.