Z oglaševanjem na portalu Moja dejavnost dosezite velik in konstanten organski doseg strank
Če želite ta promet povečati, imate na voljo dve osnovni možnosti, to sta oglaševanje s plačilom na klik ali optimizacija spletnih vsebin, ki prinaša dolgoročno vidnost in organski doseg strank. Cilj obeh konceptov je enak, metode, vložen čas in denar pa se močno razlikujejo. Prva ne zahteva časa in znanja, vendar je draga in promet se ustavi, ko zanj nehate plačevati. Druga je občutno cenejša in dolgoročnejša, a so potrebni znanje in izkušnje, zaradi katerih je najbolje, da pripravo prepustite strokovnjakom.
Kateri način je boljši je seveda odvisno od vaših potreb ter proračuna, ki ste ga namenili spletnemu oglaševanju, izključena pa ni niti kombinacija obeh metod.
Kdaj za klike plačati?
Če želite več prometa doseči v najkrajšem možnem času in ste za to pripravljeni tudi plačati, potem se odločite za metodo pay for click (plačilo na klik), ki jo ponujajo Google Adwords, Bing Ads, Facebook advertising, Yahoo Search Marketing ... Plačani oglasi se bodo prikazovali v brskalnikih na začetku ali na koncu prve iskalne strani (vmes je prostor za neplačane vsebine, ki imajo organski doseg). Takšno prikazovanje je velika prednost če oglašujete kratkoročne ponudbe, kjer nimate časa, da bi ustvarjali organski doseg. Poslužujejo se ga tudi podjetja na začetku, ko ostale vsebine, s katerimi bi jih stranke lahko našle, še niso pripravljanje.
A mnogi podjetniki za tovrstno oglaševanje nimajo proračuna, končna ocena te metode pa je, da dolgoročno brezplačnih rezultatov ne prinaša. Zato je za mnoge boljša odločitev vlaganje v oglaševanje, ki prinaša organski doseg in dolgoročno vidnost tam kjer so stranke.
Registracija na poslovnem portalu Moja dejavnost vam pomaga, da ste vidni, kjer so vaše stranke!
V množici ponudnikov in strokovnjakov, ki bodo skrbeli za doseg vaših strank, izberite tistega, ki mu uporabniki zaupajo in ga vrednotijo kot kredibilnega, zanesljivega, točnega.
Portal Moja dejavnost je spletni poslovni imenik z več tisoč dnevnimi aktivnimi uporabniki, ki brskajo, komentirajo, pošiljajo povpraševanja. Prisotnost na takšnem spletnem mestu povečuje vaš ugled in potrjuje, da zanj tudi skrbite.
Kdaj se torej odločiti za oglaševanju na portalu Moja dejavnost:
1) Če želite doseči dolgoročno spletno prisotnost in konsistenten obisk.
2) Če nimate spletne strani, če ta ni ustrezno optimizirana, da bi jo stranke našle oziroma želite povečati njen obisk.
3) Če nimate časa ali znanja, da bi vsebine pripravljali in nadgrajevali sami.
4) Če želite ustvariti dober ugled ter pri izbiri prevladovati pred konkurenco, za oglaševanje izberite kredibilen vir, ki mu stranke zaupajo.
Na portalu Moja dejavnost skrbimo, da konstantno povečujete svoj promet oziroma imate visoko obiskanost spletnih objav, pa tudi obiskanost vaše spletne strani ali profilov na socialnih omrežij, če jih imate.
Za velik organski doseg, je običajno potrebno nekoliko več časa, vendar pa gre za dolgoročno rešitev vredno naložbe. Pri nas poleg vidnosti dobite možnost odgovarjanja na povpraševanja, možnost ocenjevanja oziroma komentiranja ponudnikov kot tudi možnost brezplačnega spreminjanja celotne vsebine (besedilo, slike, kontakti).
Pomagamo vam ustvariti trdno spletno prisotnost s konstantnim prometom brez doplačil. Zakaj bi torej plačevali za klike, če vam registracija na portalu Moja dejavnost prinese dolgoročen doseg strank?