Slika pove več kot tisoč besed
Slika pove več kot tisoč besed. Naj se sliši še tako klišejsko, je res in tega se zavedajo tudi strokovnjaki v marketingu. Ljudje se na vizualne vsebine odzivajo pogosteje kot na vsebine, ki vsebujejo le besedilo, če torej želite, da bi bili vaši sledilci na družbenih omrežjih in spletni strani bolj aktivni premišljeno pripravite relevantne slikovne vsebine.
Profilna slika
Slika vašega profila naj bo logotip vašega podjetja ali vaše znamke oziroma izdelka. Ker gre za relativno majhno sliko, ki pa se pojavlja ob vaših objavah in komentarjih je pomembno, da jo temu ustrezno prilagodite tako po velikosti, stilu in barvah. Da je torej kar najbolj prepoznavna. Profilna slika naj bo na vseh vaših družbenih omrežjih enaka.
Naslovna fotografija (cover photo)
Za razliko od profilne slike si lahko tu dovolite veliko mero kreativnosti z vsebinami, ki so aktualne in pritegnejo.
Kdaj jo spremeniti? Pred prihajajočimi pomembnimi dogodki, med različnimi kampanjami, ki jih vodite, ali drugimi podobnimi aktivnostmi. Tematsko jo lahko prilagodite tudi med različnimi prazniki.
Slike v objavah
Slike lahko objavljate samostojno ali kot dodatek k besedilu. Ker ima vsaka platforma določene svoje dimenzije zanje je pomembno, da jih temu primerno prilagodite, še posebno takrat, ko sliko z isto vsebino uporabljate na različnih omrežjih. Ne želite namreč, da bi se del vsebine, posebno ko gre za besedilo v sliki, z avtomatskim izrezovanjem izgubil.
Kvaliteta slike in vsebine
Ne rabite kupiti profesionalnega fotoaparata pomembno pa je, da dosežete visoko kvaliteto. To vam danes omogočajo že mnogi pametni telefoni z nekoliko boljšimi kamerami, kot tudi mnoga orodja za oblikovanje vizualnih vsebin. Poleg kvalitete v smislu resolucije oziroma velikosti, je pomembna tudi kvalitetna vsebina, ki nagovori in pritegne kupce. Premišljeno se lotite vsebinske priprave in dobro razmislite, kaj si želite s slikami sporočiti ter spremljajte katere so dosegle največ vaših sledilcev oziroma spodbudile njihovo udejstvovanje na vaši platformi.
Urejanje vsebin
Na spletu imate mnoga brezplačna orodja, ki vam omogočajo urejanje vaših fotografij oziroma vsebin. Preprosto in hitro lahko vsebine obrežete v želene dimenzije, dodate filtre, sestavite kolaže, nanje dodate besedilo in podobno.
Če ne objavljate lastnih, originalnih vsebin, je na voljo kar nekaj spletnih aplikacij, ki vam pomagajo, tudi če niste profesionalec. Pobrskate lahko za številnimi brezplačnimi predlogami, mnoge med njimi so že prilagojene tudi najbolj priljubljenim družbenim omrežjem. Pazite le, da ne prekršite pravic o uporabi.
Pri urejanju oziroma pred objavo na slike ne pozabite dodati loga ali vodnega žiga (watermark), da se vaša znamka in vaše delo ne izgubi med deljenjem.
Pa še nekaj priporočil glede velikosti vaših slik na najbolj priljubljenih družbenih omrežjih:
- Profilna slika: 160 x 160 pikslov (slikovnih pik)
- Naslovna slika 720 x 312 pikslov
- Newsfeed slike: 1200 x 628 pikslov
- Slika za dogodek (event): priporočljiva velikost 1200 x 444 pikslov
- Profilna slika: 110 x 110 pikslov
- Kvadratna slika: 1080 x 1080 pikslov
- Portret (pokončna): 1080 x 1350 pikslov
- Landscape (ležeča):1080 x 566 pikslov
- Profilna slika: 400 x 400 pikslov
- Naslovna slika: 1500 x 500 pikslov
- Slika v tvitu: 440x220 pikslov
- Profilna slika: 400 x 400 pikslov
- Naslovna slika: 974x 330 pikslov
- Slika ozadja: 1536 x 768 pikslov
- Banner: 646 x 220 pikslov
Google+
- Profilna slika: 250 x 250 pikslov
- Naslovna slika: 1080 x 608 pikslov
- Slika v objavah: 497 x 373 pikslov
- Profilna slika: 165 x165 pikslov
- Objavljene slike: širina 236 pikslov
Če si želite izboljšati svojo strategijo spletnega oglaševanja, vključno s slikovnim gradivom, a zato sami nimate časa oziroma znanja, to lahko prepustite ekipi strokovnjakov pri Moji dejavnosti. Preprosto se registrirajte na portalu, mi pa bomo poskrbeli, da bo profil vašega podjetja opremljen z vsemi informacijami in fotografijami, ki bodo pritegnile vaše stranke.